پاورپوینت و نقشه

معماری پاورپوینت و نقشه

پاورپوینت و نقشه

معماری پاورپوینت و نقشه

پاورپوینت و نقشه



سلام این وبلاگ زیر مجموعه نقش برتر است آدرس سایت اصلی nbpars.ir شماره تماس ٠٩١٢٨٣٨٠٢٤٥
برای خرید هر محصول روی لینک آن کلیک و پس از پرداخت بلافاصله دانلود کنید.
برای اینکه شما رو در لیست پیوندها بیارم کافیست آدرس وبلاگ من رو به پیوندهای وبلاگتون اد کنید

  • ۰
  • ۰
دانلود بررسی نمونه موردی بیمارستان میلاد تهران ،پاورپوینت

تاریخ ایجاد 02/04/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 34 اسلاید   قیمت: 3900 تومان     تعدادمشاهده  3


بیمارستان میلاد که متعلق به سازمان تأمین اجتماعی است در مجاورت اتوبان همت، اتوبان حکیم و برج میلاد در تهران[۱] واقع شده است. بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی هزار تختخوابی میلاد[۲] به منظور تأمین بخشی از نیازهای درمانی ایران و بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی، در تیر ماه ۸۰ افتتاح گردید

 

 

 

 

 

 

زیرزمین: کارگاه تجهیزات پزشکی، آشپزخانه، جمع آوری زباله، CSR مرکزی، لنژری، خیاطخانه، انبار داروخانه، نمازخانه، فنی ومهندسی و دفاتر پیمانکاران تابع، اطفاء حریق، اداره خدمات عمومی، نقلیه، تدارکات، انبار مرکزی، اموال، شرکت خدماتی، نانوایی.
همکف : مدیر امور اداری ، واحد رفاه، واحد چاپ وتکثیر، پذیرش بستری ، بایگانی اسنادپزشکی، کد گذاری، بانک رفاه ، ترخیص، کارگزینی ، حضور وغیاب، مرکز مخابرات، سوئیچینگ ، کارت زنی، انتظامات ورودی بیمارستان، اطلاعات مراجعین، تصویر برداری، انتظامات درب ملاقات، بخش آنژیوگرافی، رستوران، سانترال اکسیژن، خرازی، گل فروشی، آژانس، مورگ، بوفه، اتاق پلیس، آزمایشگاه فیزیولوژی .
طبقه 1 : اتاق عمل جنرال، بخشهای ICU ، CCU،ICU O.H ، جراحی قلب، بستری کوتاه مدت، اورژانس، ICU - B، دفتر پرستاری، دبیرخانه، مدیر کشیک، معاونت درمان، معاونت اداری ومالی، مدیریت طرح وبرنامه، واحد آموزش، امور قراردادها، دفتر حقوقی، واحد آمبولانس، اتاق پلیس.
طبقه 2 :   بخشهای زنان زایمان 1 ، زنان زایمان 2 ، NICU 1 ، NICU 2 ، اتاق عمل زنان، بلوک زایمان، PICU ، اتاق مادران. 
طبقه 3 : بخشهای ارولوژی ، اطفال ، گوش و حلق و بینی .
طبقه 4 : بخشهای ارتوپد مردان ، ارتوپد زنان، فوق تخصص جراحی .
طبقه 5 : بخشهای جراحی مردان ، جراحی زنان، Post CCU، حراست، تجهیزات پزشکی.

آدرس:تقاطع بزرگ‌راه شهید همت و چمران
بیمارستان هزار تخت خوابی میلاد در زمینی به مساحت ????? مترمربع با زیربنای ?????? مترمربع‌، از مجهزترین و منحصر به فردترین بیمارستان‌ها در ایران و حتی در خاورمیانه است‌.     عملیات اجرای بیمارستان در سال???? ، آغاز گردید و از سال???? ، به دلایل مختلف‌، از جمله مسائل ناشی از جنگ تحمیلی متوقف ماند و دوباره در اواخر سال  ، اجرای پروژه به شرکت خانه‌سازی ایران واگذار گردید. شرکت خانه سازی با توجه به شرایط زمان و طبق موافقت سازمان تأمین اجتماعی‌، درسال ????، طراحی جدیدی از نظر معماری و سازه و تأسیسات مکانیکی و برقی به انجام رساند. هم زمان با تهیه نقشه‌های جدید، عملیات اجرایی آن در سال ???? ، به شکل محدود آغاز گردید و سرانجام در سال   ، مورد بهره برداری قرار گرفت‌.     این بیمارستان دارای ????? مترمربع زیربنای ساختمان‌های اصلی و   متر مربع زیر بنای ساختمان‌های جنبی و پارکینگ است‌. طراحی این پروژه به علت وجود اسکلت که از قبل موجود بود و زمین شیب‌دار و محدود آن‌، به صورت یک بیمارستان یک پارچه انجام گرفته است و از طراحی مدولار، که نیازمند زمینی وسیع و گستردگی ساختمان است‌، اجتناب شده است‌.     مساحت کل بیمارستان شامل تمام فضاهای نام برده شده به میزان ????? مترمربع است‌.     ساختمان سه طبقه پارکینگ با گنجایش ???? اتومبیل با زیر بنای ????? متر مربع و تصفیه خانه فاضلاب نیز با مساحت ???? مترمربع به صورت زیر زمینی احداث شده است‌.   

 بیمارستان با توجه به استانداردهای روز دنیا آغاز به کار کرده است‌. بیمارستان میلاد به عنوان یک بیمارستان دولتی داری بخش‌های مختلف پزشکی و فوق تخصصی است‌. در اختیار داشتن بیش از ??? پزشک متخصص و فوق متخصص در زمینه‌های مختلف درمانی و همچنین، ‌ پرسنل ماهر، سبب ارائه بهترین خدمات به بیماران شده است‌.     این بیمارستان براساس یک بیمارستان عمومی با تأکید بر تخصص‌های مربوط به ضایعات نخاعی طراحی شده است‌.     بیمارستان میلاد دارای ?? اتاق عمل‌، ?? تخت مراقبت‌های پیش از عمل و ?? تخت مراقبت‌های بعد از عمل است و شامل بخش‌ها و قسمت‌ها و فضاهای زیر است‌:     شش بخش بستری مربوط به تخصص‌های داخلی‌; شش بخش بستری مربوط به متخصص‌های خارجی‌; دو بخش بستری کودکان و نوجوانان‌; ?? بخش مراقبتی دیگر و آزمایشگاه‌های پیشرفته و مجهز.     ورودی اصلی بیمارستان شامل سالن‌های ورودی و انتظار، اطلاعات‌، کافه تریا، گل فروشی‌، هدیه فروشی‌، نگه داری از کودکان‌، داروخانه و بخش‌های مدیریتی است‌. خدمات آموزشی بیمارستان میلاد نیز شامل سالن سخنرانی ??? نفری‌، سالن ??? نفری سخنرانی و نمایش بیمار، دو کلاس درس و کنفرانس ??? نفری‌، کتاب‌خانه‌، عکاسی پزشکی و اتاق‌های سمینار آموزشی ?? نفری در جوار سایر بخش‌های درمانی و تشخیصی‌،دفترهای پزشکان‌، بخش‌های بستری و پاویون کشیک زنانه و مردانه در بالاترین قسمت برج‌های بستری است‌. در کنار این خدمات‌، بخش‌ها و خدمات فراوان دیگری نیز در بیمارستان موجود است‌.


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود , بررسی , نمونه ,موردی , بیمارستان , میلاد ,تهران ,،پاورپوینت ,pptx,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی تحلیل معماری چهار نمونه بیمارستان داخلی و خارجی
دانلود بررسی تحلیل بیمارستان (نمونه های خارجی)پاورپوینت
دانلود بررسی برنامه فیزیکی بیمارستان، پاورپوینت
دانلود بررسی بیمارستان آیت الله موسوی زنجان، پاورپوینت
دانلود بررسی معماری بیمارستان پاورپوینت
دانلود بررسی بیمارستان و فضاهای موردنیاز پاورپوینت
دانلود بررسی بیمارستان پاورپوینت
دانلود بررسی مطالعات معماری بیمارستان پاورپوینت
دانلود بررسی و معرفی اورژانس پاورپوینت
دانلود بررسی ریزفضاها و استانداردهای بیمارستان،پاورپوینت
دانلود بررسی دیاگرام و ارتباط فضای بیمارستان پاورپوینت
دانلود بررسی اصول و معیارهای مکان یابی مراکز درمانی و بیمارستانی، پاورپوینت
دانلود,بررسی کامل آی سی یو icu بیمارستان, پاورپوینت
دانلود, بررسی تحلیل بیمارستان لاله, پاورپوینت
دانلود, بررسی سرانه طراحی برنامه فیزیکی بیمارستان, پاورپوینت
دانلود, بررسی تاسیسات و تجهیزات مکانیکی بیمارستان, پاورپوینت
دانلود, بررسی بیمارستان رسول اکرم , پاورپوینت
دانلود, بررسی عملکرد بیمارستان , پاورپوینت
دانلود, بررسی آشنایی با ریز فضاهای بیمارستان , پاورپوینت
دانلود, بررسی کامل بیمارستان به همراه نمونه و ریزفضاها, پاورپوینت


  • ۹۷/۰۱/۱۴
  • roya safa

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">